vineri, 2 decembrie 2011



mergeam azi pi`n parc de mina cu trecutul meu :) eram in doi ..doar eu si el :)  mergeam si imi aduceam aminte clipele lasate in diferite locusoare ale vietii mele.. mergeam si imi aduceam aminte cit de mica eram si fericita..eram cu capul in nouri.. pluteam pe vintul ce adiea sub picioarele mele :) ma simteam ca pasare`n zbor ... insa cind am isit din parc m-am despartit de acel numit "trecut" fiindca acolo s-a stins si el :)  ma apropiam de casa si parca vedeam zimbetul meu pe fata cind alergam ca o nebuna pi`n drum cu alti copii :)  imi apareau ochi cei mari si dulci  ce straluceau de bucurie:) si cretii aia..de parca eram o papusa ..acum merg pe drum si nu simt acea placere pe care o aveam cind eram mica... de ce atunci cind suntem copii n`avem grija de nimic? si ne pasa de tot ce se intimpla?:) chiar si de acel dusman nu ne pasa.. :)  niciodata nu vom gasi un raspuns aproapiat de adevar...traim o mare parte cu trecutul..si atunci renaste acel zimbet pe care`l aveam odata :) 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu