duminică, 6 noiembrie 2011

Au trecut ani.. fara sa ii simt  iin timp si spatiu..nu am crezut niciodata ca ne va desparti muntii grei si copacii goi..nu am crezut ca gasuri multe vor trece printre noi si vom ramine doar cu pozele..in fiecare zi privesc pozele in care am petrecut acesti ani impreuna.. nu am sa uit nicidoata cum inca in clasa intii ne tineam d maini..
Azi.. m-am simtit goala in suflet fara tine.. vazindu`te pe poze si nu linga mine..aici sa mai schimb o vorba cu tine..azi mi-au dat lacrimi fara sa vreau.=) iti duc lipsa  iuby mea =**atiti ani impreuna..atitea amintiri..atitea zimbete zburau in jurul nostru.. stiu ca si tu imi duci dorul..dar  asta e viata cruda cu noi.. ne invirte pe degetele ei si ajungem subcoastele ei:) suntem robi ai ei :) vorbesc cu tine pe skype dar nu e aceea ce e in realitate.. as vrea sa te tin de miina din nou si sa te sarut dulci si sa iti la revedere iuby mea =** ne vedem miine ).. s-au terminat anii dulci =) astept cu nerabdare atunci cind vei veni..o sa avem multe de impartasit ..ai inceput o viata noua.. cu alte persoane noi..si ginduri ce te cuprind din toate colturile..dar si gindul meu zboara spre tine ..niciodata ne te va lasa in pace=) te iubesq iuby=*** enorm..si te astept acasa ..+*****

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu